keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Eskarilaisen huoneesta


Sänkyseinä tapetoitu vanhalla Superman-tapetilla.
 
Angry Birdsejä varten tehtiin skeittilaudasta hylly seinälle.
 
Lukuvalaisimena ihana punainen House Doctorin Pipe valaisin.
 
Päiväpeitteen neuloin muista töistä ylijääneistä langoista.

Pyöreän tyynyn päällisen olen tehnyt muistaakseni Marimekon Vappukukka-kankaasta, ja ihana Robotti-tyyny on ostettu Coloren nettikaupasta.

Tässä huoneessa asustelee meidän eskari-ikäinen poika, joka tykkää mm. Legoista ja Angry Birdseistä. Sänky on vuosia sitten ostettu Ikeasta, ja silloin maalattu vihreäksi. Useamman kerran olen miettinyt sängyn uudelleen maalausta esim. mustaksi tai siniseksi, mutta päätynyt siihen, että tuo vihreä on kuitenkin ihan kiva. Tapettina Colorollin vanhaa Superman-tapettia. Seinähyllyksi laitoimme skeittilaudan, jossa pojan Angry Birdsit pysyvät mukavasti kasassa. Punaisen House Doctorin valaisimen olen ostanut muistaakseni Nougatista. Päiväpeitteeksi olen neulonut erilaista ylijääneistä langoista siksak-peiton. Sängyn päällä oleva pyöreä tyyny on itse tehty, ja ihastuttava Robottityyny on ostettu Coloresta.

2 kommenttia:

  1. Jesh, mitä tapettia! Mistä löysit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tapetin olen joskus vuosia sitten ostanut Huutiksesta. Juuri äskettäin myin pari yli jäänyttä rullaa Huutiksessa eteenpäin.

      Poista

Kiitoksia kivasta kommentista!